plugga

idag efter skolan så åkte jag och min kompis teona till biblan och plugga.
jag pluggade inte så mkt jag läste typ bara klart min bok och gjorde typ svenska läxan klar..
Boken jag läste heter våldtagen: Boken e hemsk men bra. Boken handlar om en mamma som blir våldtagen av 4 män framför sitt barns ögon . Men en polis som e kär i denna kvinna gör allt för att hjälpa henne. 
Det som också e hemskt e att ingen tror dom...
Men ni får av göra själva om ni tycker den e bra ;) och för er som ej har läst den och gillar såna
hära handligar så e det bara att sätta i gång att läsa..
 Här har ni en blid på boken så ni ej tar fel...
om ni nu vill läsa den :P



kramiz<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0