med i tjejgruppen<33

Hej i dag hade jag tjejgrupp för fösta gången.
För er som ej vet vad det innebär så är det så att min fritidsklubb kulan har nämligen en tjejgrupp som
man kan gå med i. Och när man e med i gruppen så har man tjejträffar och hittar på tjejgrejer liksom:P
idag så diskturede vi mest och pratade om vad vi skulle göra nästa gång vi träffas för det e bara 1 gng i
veckan,Men det va typ nästan inga där idag. Sen har jag faktiskt inte gjort så mkt mer idag.                                                       vad har ni gjort i dag dah??
 jag och elli på tjejgruppen     jag och elli på tjejgruppen dom andra vill ej va med på bilden..




kramizz<333


                                 

Kommentarer
Postat av: Hanna

vadå dom andra ,, jag ville itne vara med!!

2009-01-22 @ 21:11:23
URL: http://loooove.blogg.se/
Postat av: lollipopz

ja du och jenny ville ejva medpå bilden

2009-01-23 @ 13:34:20
URL: http://solvy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0