igår<333

 jag vet att jag borde bloggat igår men jag han ej så jag bloggar idag istället;)
igår så städade jag mitt rum för der var bara så stökigt:S
men nu är det städat ialla fall städat..
sen var jag med mina kompisar teona,nicolina och hanna. Fast Hanna sov ej över:(
också klippte nicolina mitt hår så det ser cp ut just nu så jag får använda diadem så länge och nico fick också
en ny frisyr som teona kilppte på henne .. men hanna hade redan stuckit hem då:/ så blir det när  man går hem...
Men vi hade ialla fall kul:P vi åkte typ till stan 23:00 eller nåt och åt på donken det va kul.
också hade jag typ på mej ett diadem med kanin öron  då va det en man som typ ville köpa dom av mej för 200kr
så okej:P fett onöddigt i äntligen när dom där örona typ bara kostar 25-35kr på liseberg:P
men det e alltid kul att tjäna lite extra:P sen åkte vi typ hem och till mej ingen och snacka sen la vi oss typ för
vi var typ inte hemma försen kl 3 på natten eller nåt sånt för bussarna hade sluttat gå så vi fick gå från ropsten till
mitt hem:S lite trött samt men vi kom hem ialla fall. ( lägger ut bilder sen)

kramiz


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooj , så sent var ni ensammma ?

2009-01-28 @ 20:15:37
Postat av: lollipopz

japp vi var ensamma

2009-01-29 @ 14:08:59
URL: http://solvy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0