<333

hej jag vet att jag inte har bloggat så mkt på sista tiden men det e så att min syster från göteborg
e här jag har två systrar nämligen.. idag har jag inte gjort så mkt faktisk jag har bra mest varit hemma hoss
pappa och umgås med familjen eller vad man nu säger:/
igår var det ju bio premiär på wild kild som jag ville se men min syrra va pank så hon
kunde ej gå med mej:( men får väl gå med en kompis eller nåt..
just nu så sitter dom och kollar på finalen av körslaget men jag tycker det inte e så kul
men det e ju alltid kul att se på finalen och mysa med chips och läsk:P
vad har ni gjort i dag dah??

kramiz


Kommentarer
Postat av: hanmna

den heter wild child,, thihi jag har sett den

den är skitt bra

2009-02-01 @ 22:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0