shopping:P

hej,hej
idag så har jag varit med mamma och shoppat lite till min klassresa;)
för jag åker på måndag...
jag köpte lite nya bh:ar och en tröja och ett par sockor som du kan se på bilden..
sen gick vi till viva och köpte färdig mat.
sen åkte vi hem ingen så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på...
men kan ju alltid kolla på lets´ dance
 min nya tröja by:lindex             köpte
                                                                                  också dom här söta bh:arna
pris:49:50 kr på rean:P                                           pris: 49:50kr på rean också by:lindex


 också köpte jag dom här varma &                        
gosiga sockorna by:hm pris:69:50kr                                                                                                                                                    dagens mat kycklingsallad by:viva   



kramiz<333

Kommentarer
Postat av: hanna

fina kläder<3

2009-02-12 @ 17:49:25
URL: http://loooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0