hej,hej

idag så har jag och hanna färgat mitt hår.
så nu e det blondare sen fick jag också ett tips av en i min klass att köpa silver shampoo
så nu har jag gjort det så vi får väl se hur det slutliga resultatet bllir:P
sen så åt vi typ middag oss mig . sen stack vi till kulan och hade tjejgrupp som vanligt på tisdagar
men snart ska dom byta till onsdagar. på tjejgruppen pratade vi ialla fall om kärlek och sex:P
sen var vi typ med elli och julle...................
och nu e jag hemma ingen:P
 
jag  med mitt blonda hår                                jag och julle






puzz<33

Kommentarer
Postat av: Ola

så fin du e lollo:)

2009-02-04 @ 19:55:15
Postat av: Anonym

aasssåå ditt pervo. Ola som du nu heter. Käften med dig för i helvete. Hur fan kan du snacka med en tjej som är i 15 års åldern? du är fan pedofil. Ush skabb äckel

2009-02-12 @ 21:10:48
Postat av: Anonym

Oj det är från mig föresten. jenny

2009-02-12 @ 21:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0