älvsjöhyttan<333

hej hej,
i måndags så åkta jag ju på klassresa till älvsjöhyttan meed min lilla skola,
det var jätte kul:P vi kom hem igår men jag han ej skriva då så jag skriver idag istället...

dag1: så gick vi på promenad i skogen med all snö
och sendan kom att vi oss vid en prasa och åt kyckling-soppa..

dag2:så åkte vi till säffsen och åkte skidor och snowboard det var kul..
jag åkte snowboard fölr första gången men jag ramlade typ hela tiden..
men man kan ju inte alltid vara bäst............

dag3:så åkte vi till säffsen ingen fast då bytte jag till skidor
så jag skulle hinna åka lite ...då åkte jag svart backe för fösta gången det var kul
men läskigt för jag skulle åka röd men micke vår skidlärare lurade mej till en svart...
fast jag känder mej stolt att jag gjorde det....

dag4: så åkte vi hem men vi stannade på sveriges största godis fabrik                              
när vi skulle sätta oss i bussen ingen så kom jag med en påsse fullt med godis
jag köpte typ ett kilo och lite mer,,,(men det var gott ialla fall)

lite bilder från resan.P
             dag
                                                                                   johanna,milena,ebba,jag
skylden till vårt älskade ställe

                                                                                                         
   jag med brädan<333                
                                          
 mitt godis                                                                                                                                                                      vi liften..

kramiz<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0